Yarı şalvarımsı kot giymiş biri görünce...

... british aussie karışımı accent devreye girer: Nooooöööööğğğğğğ Noöğ Noöğ

Nadide sayfiyelerimizden Akçay'da yaklaşık bir hafta geçirip, kordonda dolaşmaya çıktığımda böyle haykırdım işte. Bütün erkekler sanki sözleşmiş ya da başka kot pantolon kalmamış gibi tuhaf yarı şalvarımsı borumsu pıntırtılı kot giymişlerdi. Biraz googlelayıp size de göstereyim istedim ama tam olarak anlatmak istediğim görüntüyü bulamadım. Neyse İstiklal caddesinde de bol bol karşılaşıyorsunuzdur zaten... 
Mesele şu ki fotomodellerin önden ve arkadan teşhir ettiği şol fotoğrafta bile bahsettiğim düşük ağlı kotlar biraz, pardon bariz sakil dururken uzun bacaklı!, dar kalçalı!, selvi boylu! gençlerimizin üzerinde nasıl durduğunu siz düşünün artık. Fotoğraflarını çekmek istedim ama yanlış anlaşılırım korkusuyla yeltenmedim walla. Her neyse...



İnanın bana, fotoğraflarda göründüğü gibi durmuyor bu düşük ağlı, şalvarımsı, borumsu kotlar. Ne kadar moda olsa da giymeyin, giyenleri kötü bakışlarla taciz edin, hatta mümkünse bakmayın, es kaza gözünüze çarparsa noöğ noöğ diye bağırarak kaçın... noöğ-tavsiye :/


Yorumlar

  1. düşük ağlar muhteşem bacaklarımı tahriş ediyor.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder