KICK-ASS RULZ!

Filmi şimdi izledim, biraz araştırınca Marvel'in gerçekten böyle bir çizgi roman serisi de varmış. Lise öğrencisi Dave, "geek" arkadaşlarıyla okulun neredeyse görünmez çocuklarından biri; her "geek" gibi çizgi roman hastası, günün birinde neden ben de olmayayım diye düşünüyor ve süper kahraman olmaya karar veriyor. Bir dalgıç kıyafeti sipariş ediyor ve kendisine KICK-ASS diyor. Seyrederken gülseniz mi ağlasanız mı bilemeyeceğiniz ilk seferi, sonraki sözüm ona süper güçlerini Dave'e kazandırıyor. Söylemeyeyim ne olduğunu, seyredince anlayacaksınız.

Sokakta kayıp ilanını gördüğü kediyi arayışında da tesadüfen bir olaya karışıp, olayı cep telefonlarıyla çekenler ve YouTube sayesinde bir anda sosyal süper kahraman haline geliyor. Dahası, yalnız olmadığını, sıradan görünen başka insanların da aslında kendisi gibi süper kahraman olduklarını keşfediyor; Big Daddy (BD), HitGirl (HT) ve Red Mist.

Bir Superman, Batman, Spiderman ya da ne bileyim bir Sin City filmi bekliyorsanız yanılırsınız. Filmdeki tüm süperlikler fazlasıyla "raw", yani süper kahramanların üzerine oturan süper kıyafetler, süper bedenler, müthiş yüzler beklemeyin. Kötü bir patron, patronun oğlu, okulun güzel kızını bekleyebilirsiniz, ama bunlar da bildiğiniz süper kahraman filmlerinden bildiğiniz karakterler değil pek fazla. Tam bir gençlik filmi diyorsunuz, birden ne olduğunuzu anlamadan Kill Bill'e dönüşüyor, sonra bir bakıyorsunuz süper kahramanlarla dalga geçiyor, sonra bir anda bir sürpriz yapıyor. Özetle, sinemalara geldiğinde mutlaka seyredin, başka yerden bulurum diyorsanız (ki ben öyle yaptım) popcornlarınızı ya da çekirdeklerinizi, kolalarınızı ya da biralarınızı alın ve filmin karşısına geçin.

Uzun zamandır bir süper kahramanı bu kadar alkışlayarak seyretmemiştim. Evet, evet, çocuklar gibi sevinçle alkışladım, çünkü hem çok eğlendim hem de hikayedeki ince zekaya bayıldım. Nicolas Page sevenlere de filmde önemli bir rolü olduğunu söyleyeyim (ben pek sevemiyorum bu adamı, ama sevenleri var, biliyorum). Üstelik filmin müzikleri de süper... Çok eğlendim, çoooook. ;)


KICK ASS - THEATRICAL TRAILER from Ignition on Vimeo.

Yorumlar