THAILAND'A BİR İKİ...

En korkunç kabuslarımdan birisi havaalanında tam uçağa binecekken bir şeylerimi (en korkuncu pasaport, ama ayakkabımı kaybettiğim de olur arada) kaybetmem, uçağa binmek için yapmam gereken ekstra bir şey çıkması, oradan oraya koşturmak zorunda kalmamdır.

Yarın öğle vakitlerinde Atatürk Havalimanından Phuket-Pattaya-Bangkok tatil üçlemesi için yola çıkıyoruz. Bilen bilir Burger King'in bir çekilişinden tam 10.000TL'lik seyahat çeki çıktı, Hey Travel Trends seyahati planladı ve ben 3 yılın ardından kışın ortasında tatil yapmaya gidiyorum. Hayat sürprizlerle dolu.

Bavulumu hazırladım. Yüzlerce site ve blog dolaşıp Thai rehberimi oluşturdum. Şimdi de biraz Budizm öğrenmeye çalışıyorum. Dile kolay, 15 gün boyunca dünyanın öbür ucunda olacağım, 3 yeni şehir gezeceğim ve hayal kırıklığına uğrayacağım diye endişelenmiyor değilim. Örneğin aşağıdaki fotoğrafı bir blogdan buldum ve çeken kişinin diğer fotoğraflarını gördüğüm halde hala bir gözlerime inanamama halim var. Budizm'le belki de endişelerimin yersiz olduğuna "uyanabilirim". Hatta belki yeniden doğup yeni bir "ben" ile geri dönebilirim. Kim bilir...

http://aslifesli.blogcu.com/aslan-sehirden-melekler-sehrine-bir-yolculuk/4590627
Gittiğimde de çalışmam gerekecek, ama yine de yapılacak bir çok şeyi hem netbook'uma hem de aklıma yazdım. Velhasılı kelam, hayırlısıyla 2 aktarma ve yaklaşık 1 günlük uçuştan sonra pasaportumu falan kaybetmeden oralara varırsam, sizleri günü gününe bilgilendiriyor olacağım. Yeni çıkacak "aşk dergisi" Paprika için de bir yazı hazırlayacağım, ama videolar, fotoğraflar, ayrıntılar burada olacak...

Takip etmeye devam edin, seyahat etmeyi seven arkadaşlarınıza blogu duyurun ;)

Yorumlar

  1. mahfollllllllllll!
    ben donuyorum sen gezmeye gidiyosun!!! :D
    iyi tatiller :D

    YanıtlaSil

Yorum Gönder