THE ART PROJECT powered by Google


Biliyorsunuz OSHUBU!'da elimden geldiğince kıyıda köşede kalmış, en kötüsü günlük hengamede gözünüze çarpmamış popüler kültür örneklerini sizlerle paylaşıyorum. Amacım film, kitap, müzik,eğlence konularında bir öneriye ihtiyaç duymanız halinde bir arşiv oluşturmak. Üstelik genel beğeni kriterlerine az çok sahip olduğum için beğenmediğim hiçbir şeyi bloga yazmıyorum.

Bugün Google sayfasını açtığımda doodle'dan farklı olarak arama kutusunun altında bir bant dikkatimi çekti: Dünya Müzeleri - Sanat Projesi. Daha önce konuyu bir yerlerde okuduğumu hatırlar gibiyim, ama ben de hepimiz gibi günlük hengamede gözüme çarpan birçok şeyi unutuveriyorum. Hemen banda tıkladım ve dünyanın seçkin müzeleri, içinde dolaşabileceğim, sanat eserlerini en ince detayına kadar inceleyebileceğim sanal bir dünya olarak karşıma çıktı.


The Statue of Jupiter
Açıkçası canınız sıkıldığında sıkı zaman geçirebileceğiniz bir proje olmuş. En az Youtube'da geçirdiğiniz kadar zamanı burada da geçirebilirsiniz. En etkileyicisi de gerçekten en ince detayına kadar sanat eserlerini inceleyebilmeniz. Üstelik kullanımı da çok kolay.

İşte size birkaç örnek:

Ambassadors
Ambassadors detay

The Isle of Death
The Isle of Death detay

Eh, artık projenin nasıl geliştiğini, örnek verdiğim sanat eserlerini ve sanal müzeleri dolaşırken rastlayacağınız diğer eserleri bi zahmet Google'dan araştırırsınız... Ben projeyi haber vermiş olayım da... :)

Yorumlar