ELLE WEEKEND: DEDİKODULAR, TRENDLER, ŞAŞIRTICI ANLAR

Geçen hafta salı günü arkadaşımın telefonuyla uyandım. Cuma sabahı hazır ol, Antalya'ya gidiyoruz dedi. Olur dedim. Sonra öğrendim ki ELLE Weekend okazyonuymuş. Duymuşluğum vardı her yıl böyle bir hafta sonu düzenlediklerini, ama göbeğine cup diye düşeceğim aklıma gelmezdi. Müthiş organizasyon ELLE dergisi ev sahipliğinde Axess Wings, Hillside Su, Kia, Smirnoff, L'oreal ve Perwoll sponsorluğunda gerçekleşti.


- Daha Sabiha Gökçen Wings Lounge'da (sabahın köründe) güne şampanyayla başladık ve 3 gün boyunca Smirnoff'un kurduğu istasyonlar sayesinde durmaksızın nefis kokteyller içtik. Şahsen votkayı yıllardır içmiyordum, çünkü söylemesi ayıp fena kusturur beni. Ama akçaağaç, okaliptüs, lime vs. çeşitlemeleriyle nefis ferahlatıcı votka kokteyller tam benlikti. Çakır keyif oldum, ferahladım, hiç kusmadım.

- Bu arada Sabiha Gökçen'e Taksim'den Havataş'la gittim. Sabah 7.30 servisiyle yaklaşık 1 saat sonra havaalanındaydım. Aklınızda bulunsun.

- Hillside Su, daha dışarıdan "beni özel tasarladılar" diyor. Lobiye girince de bambaşka bir dünyaya giriyorsunuz. Her yer beyaz, kırmızı, siyah. Neyse biraz boya badana zamanı gelmiş de beyazlık gözümüzü kamaştırmadı. Aslında doğanın hafif rötuşları, beyazın sterilliğinden de kurtarmış oteli. Odalar rahat, keyifli. Havuz ve plaj her şeyiyle mükemmel. Restoranda (kırmızı), servis ve yemekler harika. Yalnız ortalıkta bir şey unutmayın, yoksa uçuyor. Ben güneş gözlüklerimi havuz başında, arkadaşım marka kazağını restoranda unuttu. Aradık, ettik ama maalesef kimse bir şey görmemişti. Üstüne üstlük dönüş uçağında çevirisini yaptığım kitabı da odada unuttuğumu fark etmeyeyim mi? Neyse kitap, kitap olduğundan olsa gerek kaybolmamıştı. Kargoyla gönderdiler sağ olsunlar.


- Bu yaz her yerde kot şort göreceğiz arkadaşlar. Eski kotlarınızı makul yerinden kesin, ceplerinizi hafifçe alttan sarkık bırakın, biraz salaş görünmesine de dikkat edin. Kadın erkek, herkes kot şort giyiyordu. Aklınızda bulunsun.

- Ayakkabıda ise süet timberlandler ve espadriller öne çıkıyor. Özellikle erkeklerde... Bu arada erkeklerde slip mayoya geri dönüş olsa da artık o şalvar gibi sörfçü şortları yerine mümkün olduğunca kısa ve dar şortlar var. Mümkün olduğunca parlak renkler seçin: turuncu, cam göbeği, çimen yeşili, yanarlı dönerli eflatun...

- Restoranda Jülide Ateş'le karşılaştık. Nezaketen "Afiyet olsun," dediğimde, ünlülere has tatlı bir gülümsemeyle ya da küçük bir baş selamıyla karşılık vermesini beklerken gözlerini kaçırıp "Selaaam" dedi. Bunu hiç beklemiyordum. Saniyenin binde biri kadar afallatan küçük bir duraksamanın ardından yoluma devam ettim. Ama güzel kadın, neme lazım...

- Wings'in sponsor olduğu gala partisinde gecenin en ilginç olayı, anneliğin kitabını yazan taze anneciğimiz Tuba Ünsal ile Kelebek'in güçlü kalemi Sibel Arna arasında 2 yıl öncesine dair bir hesaplaşmaydı. Magazin takip etmediğimden (NG seyrediyorum genelde) ne olduğunu bilmiyorum. Neyse ki sonunda tatlıya bağlandı da sarmaş dolaş dans ettiler. Umarım bu yazıyı görüp benimle de tatlıya bağlamaya çalışmazlar.


- Oben Budak müthiş bir DJ... Şaka şaka heheh...

- Bu arada Pınar Altuğ da ailecek oradaydı. Şunu gözlemledim: çok iyi bir anne, çok cana yakın bir insan ve dahi çok dikkatli biri. Etrafında olan biten her şeyin çok fena farkındaydı, öte yandan ilginç bir şekilde kendi halinde olmayı çok iyi becerdi. Kızıyla (çok tatlııııı!!!) ilgilendi, kocasıyla (çok tatlııııı!!!) ilgilendi...

- Tuba Ünsal'ın bebeği mi? Hmmm, ben yanında bir şey görmedim. Bu arada Tuba Ünsal hala kuğu gibi güzel...

- Hafta sonunun en tatlı ekibi Kia marka ekibiydi. Hem sponsorluk işlerini sıkı tuttular, hem de hep birlikte çok eğlendik. Ama daha da önemlisi kurdukları kiosklar ve mobil barkod uygulaması sayesinde her anımızı sosyal medyada kayıt altına almamızı sağladılar. Havuzun içinde bile fotoğraf çektirip anında tweetleyebildik. Ucunda sürprizler de olunca hafta sonuna renk kattılar.


- E tabii Doğan Burda'dan arkadaşları da unutmamak lazım. Hepsi bıcır bıcır, hepsi dünya tatlısı. Müthiş eğlendik. Onlar olmasaydı n'apardık bilmiyorum. O kadar o kadar eğlendik yani...

- Perwoll en olmadık yerlerde karşıma çıkıyor ya ona şaşırıyorum ben... Daha önce de Hatice Gökçe IF defilesinde dantelli bir kese içinde oturacağım yerde bir şişe Perwoll duruyordu. Bu sefer de ELLE Weekend sponsoru olarak karşıma çıktı.Hem ilk gece partinin sponsoruydu, hem de odalarımıza bıraktığı şaşırtıcı tasarım "şeyiyle" hepimizin eğlenmesini sağladı. Arkadaşım ilk bakışta çamaşır makinesi örtüsü sansa da sonradan anladık ki bu "tasarım" markanın Gül Ağış'a özel olarak tasarlattığı mini bir pelerinmiş. Tabii renk seçimiyle Antalya'nın rüzgarı birleşince, birçok hanım plajda, havuz başında bu eserden faydalandı. Bense hala ne yapacağımı düşünüyorum :) İsteyen?

- Pazar günü bahçedeki brunch sırasında ELLE Weekend Ödülleri dağıtıldı. Konuşulanlara bakılırsa Acun ve Beyaz'la bağlantılı olduğundan şüphelendiğim Tanem kilosunca (48) Perwoll kazandı. Oben Budak ve ekibi, en hareketli parti insanları olarak dinlendirilmek üzere Spa ödülü aldı. Pınar Altuğ ve Jülide Ateş son zamanların göbek dansıyla karışık trend aerobiği Zumba'da gösterdikleri başarı nedeniyle Hillside Su'da bir hafta sonu tatiline layık görüldü. Birileri daha bir şeyler kazandı, hatta zorla ödül alanlar oldu, ama halk ödülü olmadığı için biz havamızı aldık. Olsun. Olsun.

Velhasılı kelam (benim için) sürpriz hafta sonu başarılı geçti. İstanbul'dan uzak kalmak, kış ve hatta bahar boyunca yüklediğim negatif enerjilerden arınmak adına iyi geldi. Böyle hafta sonları her eve lazım...

Haftaya Bodrum'dayım, bakalım oralar nasılmış... Haber ederim ;)

NOT: Olayda geçen markalar ve şahıslara dair gözlemlerim tamamen şahsidir. Benden başka kimseyi bağlamaz :)

NOT: Hafta sonuna dair fotolar için - instagram / mehter

Yorumlar

  1. - E tabii Doğan Burda'dan arkadaşları da unutmamak lazım. Hepsi bıcır bıcır, hepsi dünya tatlısı. Müthiş eğlendik. Onlar olmasaydı n'apardık bilmiyorum. O kadar o kadar eğlendik yani...

    Bu kısmı çoook sevdik :)

    imza: doğan burda anonim E.E.

    YanıtlaSil
  2. kesinlikle sevdikkk!
    sırada ne var,, nereye gidiyoruz??

    imza :Doğan Burda D.K.Ç.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder