21 Mart 2011

JENNIFER ANISTON SEX TAPE ve OSHUBU! FAALİYET RAPORU

Madem Eva Mendes blog trafiğinde başı çekiyor, madem sekse bir türlü doyamıyoruz, öyleyse bakalım Jenny'nin seks kasedi ne kadar iş yapacak. Merakla inceleyeceğim. Ama önce başka bir şey kaynatacam araya... :)))


Şöyle bir baktım da OSHUBU! macerası başlayalı 1 yıl olmuş. Bu arada 9.810 tekil şahıs, blogu 12.382 kez ziyaret etmiş, 19.513 sayfa görüntülenmiş, ortalama kişi başına 1,6 sayfa okunmuş, canım ziyaretçilerim bloga destek olsun diye reklamlara tıklamış ve koskoca 1 yılda bana taaaaam 3.73 ABD doları kazandırmışlar. Reklam tıklayan elleriniz dert görmesin... :)))


En çok okunan yazılar TOP 10
(başlıklara tıklayabilir, tekrar tekrar okuyabilirsiniz :)

1 Eva Mendes Live (Bunu zaten biliyoruz, gerisini Jenny düşünsün)

2 Yiğit Karaahmet'in Şahane Hayatı (Wallaha mı? 0.o?)

3 Reklamcıların da işi zor haaaa: Gizemli Marka (ne browni intense düşkünüymüşüz beah)

4 Eva Mendes Sex Tape (Ülen hayrına bi reklam tıklayın bari, o kadar seyrediyosunuz)

5 Cadılar Bayramı ve Karakoncolos (Enteresannnn!!!)

6 Tarihin en alengirli komplo teorisi: Paul Öldü mü? (İyi yazıydı, hala gurur duyarım)

7 Bir cumartesi daha böyle geçti  (siyah mantar, gönül sokak, harbiyede piyasa ve aşk ve dahi benim zavallı çatalım)

8 Demokrasi mi demiştiniz? (Hem de ilerisinden!!! grrrrrr)

9 Yepyeni Kama Sutra pozisyonları (Seks mi demiştiniz???)

10 Yaşasın Jöntürkler Geliyor!: Bir defile macerası (Kesin @gokcehatice okumuştur bin kere :P Şaka şaka, kesin ikoncanlar okumuştur :P Şaka şaka, kesin....)


En çok aranan kelimeler TOP 10:

Piyasa Harbiye (Bir içkiyi hak etmişimdir artık heralde)
Cadılar Bayramı (Ulusal bayramımız olduğunun kanıtıdır)
Işın Karaca Arabesk (İyi sattı. Güzel konser yaptı)
Cadılar (aaaaaaa!!! 0.o)
Platon bir gün kolunda bir ornitorenkle bara girer (bak buna sevindim)
Paul McCartney öldü mü? (eeee boşuna ondan şundan bundan demiyoruz ;)
Browni Intense (Pis şey. İyi anlamda. Gerçi ilk zamanlarki tadını alamıyorum sanki)
Cahide Lüküs saz (Dışarı çıkmayı seviyoruz anlaşılan)
Piyasa Harbiye fiyatlar (doğru. insan ayağını yorganına göre uzatmalı.)
Kamasutra pozisyonları (seks mi demiştiniz???)

İşte böyle. 1 yıl geçip gitmiş. Toplamda 118 sayfa yazmışım. Toplasanız kitap sayfasıyla bir ansiklopedi cildi tutar. Yani boş içerik değil, onu demeye getiriyorum. ;) Benimle olduğunuz, yüreklendirdiğiniz, yazıları beğendiğiniz için teşekkürler hepinize. Haaa, Jenny'nin seks kasedi vardı di mi? İşte o da hemen aşağıda... Bence güzel viral olmuş ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder